Wat zeggen relaties?
Carola geeft in een heldere, opvallende en bovenal plezierige stijl de informatie waarmee je practisch met je eigen branding aan de slag kunt. Ze zet je tot denken aan. Waarom hebben mensen een bepaald beeld van je, waarom kunnen mensen maar een stukje van je zien en vooral wat kun je doen om het te veranderen, bij te schaven of te verfijnen.
Heel erg to the point en no nonsense. Voor mij een frisse wind die ik even goed kon gebruiken.
Jeroen Bakker, directeur Grafisch Bureau Cornegge BV
Hard op de inhoud en zacht op de relatie, professioneel, resultaatgericht, verantwoordelijk en mensgericht zijn een aantal kerncompetenties die op Carola van toepassing zijn. Onder haar leiding heeft de afdeling HR een transitie doorgemaakt van een afdeling personeelszaken naar een volwaardige HR afdeling.
Daarnaast heeft Carola een hoofdrol gespeeld in de reorganisatie die per 1 januari 2010 is afgerond. Naast het uitwerken van de plannen, de executie daarvan en het uitvoeren van de juiste procedures is onder leiding van Carola de afdeling HR er maximaal in geslaagd de medewerkers in dat traject goed en naar tevredenheid te begeleiden.
Intern dan wel extern. Een professional maar ook een warme, zeer collegiale collega met pit en veel humor!
Marchel Koops, commercieel directeur, Athlon Car Lease
Carola heeft onze organisatie geholpen met het opzetten van een HR afdeling waarin processen en dossiers goed opgezet en geborgd zijn. Hierdoor zijn wij in staat om het proces vanaf werving en selectie tot en met de evaluaties van de mensen optimaal te supporten waardoor voor de medewerkers een hogere satisfaction is ontstaan.
Bovendien meer transparantie van het dossier en objectievere beoordelingen hetgeen weer geleid heeft tot een hogere kwaliteit van onze processen waardoor de interne en externe goodwill als werkgever maar ook als organisatie is toegenomen.
Gert Kwetters, directeur Vision Planner
Ik ken Carola als een professional die overwicht, rust en gezag uitstraalt, veel kennis van zaken heeft en zeer geliefd is bij de medewerkers. Denkt strategisch mee, altijd paraat, is zeer duidelijk naar de medewerkers, management en directie.
Bovendien een erg harde werker. We hebben samen het Givenchy filiaal in Nederland (mede) opgestart.
Manja van der Kreeft, Brand Manager LVMH fragrances
Carola heeft een duidelijke visie als het gaat om het inzetten van Het Nieuwe Werken als middel om de organisatie verder te helpen haar (strategische) doelen te bereiken. Carola heeft zich met veel passie, overtuiging en een duidelijk doel voor ogen ingezet om in de hoedanigheid van projectmanager het implementatieproces van HNW bij Athlon Car Lease Nederland te leiden.
Het speelveld waarin de implementatie plaats vindt is multidisciplinair, waarbij vanuit het veranderproces de nadruk op de medewerkers ligt. Een stevige begeleiding vanuit het HR perspectief is daarbij erg belangrijk. Carola heeft aan deze rol op professionele en enthousiaste wijze inhoud gegeven.
Marlies van Schie, Business Consultant Athlon Car Lease
Een speciale blijk van mijn waardering gaat naar
Frank en Vincent, van dutch designs with lemon voor hun geweldige design van logo en huisstijl
Peter Luit van Luit.nl voor zijn nuchtere kijk op alles wat er online gebeurt en steun en toeverlaat voor mijn www.windkracht11.kinsta.cloud
Ferry de Wet, klasse fotografie en fun om mee samen te werken, waar we ook staan voor de foto’s
Wat wordt er geschreven?
Alle publicaties over windkracht-11 worden verzameld op de online tool diigo. Benieuwd naar de publicaties, neem hier een kijkje.