Boek Publicatie

Boek Publicatie

Het overgrote deel van het Nederlands bedrijfsleven is het Midden en Klein Bedrijf, het MKB. Door hun omvang in staat slagvaardig en flexibel te zijn. Bedrijven die over het algemeen praktisch zijn ingesteld, druk met de hectiek van alle dag. Hoe houden deze bedrijven het hoofd boven water? De Directeur Groot Aandeelhouder, DGA is in veel gevallen hét gezicht van het bedrijf. Wat maakt hem of haar uniek? Wat maakt hem of haar effectief en hoe leidt hij of zij het bedrijf naar succes?

Windkracht-11 werkt al geruime tijd samen met uiteenlopende MKB bedrijven, hun directeuren  en eigenaren en hun medewerkers. Een onderzoek ter afronding van de MBA opleiding van eigenaar Carola Smits heeft de inspiratie geleverd voor deze eerste boek publicatie waarmee ze een nog bredere groep handvatten wil geven voor een praktische aanpak om Klanten, Omzet en vooral Plezier te winnen.

Aan de hand van praktijkinterviews geeft het handzame boekje een praktijk gerichte ontrafeling van een aantal moderne begrippen en theorieën met als centrale focus Personal Branding.

Boek PublicatiePersonal Branding past als strategie bij deze tijd waarin emoties, normen en waarden, authenticiteit een plek in het zakelijk gevoelsleven hebben gekregen simpelweg omdat de behoefte van de klant veranderd is. Onderscheidend vermogen op basis van facts & figures alleen voegt geen waarde meer toe. Door consequent aan een authentiek Brand te werken ontstaat een positieve energie die je in contact brengt met de juiste mensen.

De MKB bedrijven zijn overzichtelijk, slagvaardig en de communicatielijnen zijn kort. Een bezielende interne en externe strategie heeft dus snel effect. Personal Branding biedt een pragmatische gericht aanpak om binnen met buiten te verbinden en andersom.

Meer weten over deze boek publicatie en verder praten over wat Personal Branding voor jou en je organisatie kan betekenen? Laat hier een bericht achter en wij nemen graag contact met je op.