Afgelopen zomer hebben we ons een paar dagen teruggetrokken op een zeer comfortabele plek in Noordwijk. Het strand inspireert ons altijd weer. Het was weer even tijd om te gaan strandjutten in onze eigen organisatie.
Het resultaat: de contouren van ons strategisch plan 2016-2017 zijn gezet en Windkracht-11 blijft ook zelf, uiteraard, in beweging.
Geïnspireerd door eerdere activiteiten bij relaties hebben we aan de hand van het Business Model Canvas onze eigen pijlers weer onder de loep genomen.
Speerpunten
Dankzij het Business Model Canvas hebben we 10 strategische speerpunten en bijbehorende acties benoemd. We willen jullie graag deelgenoot maken van enkele highlights.
- Onze methodiek bewijst zijn kracht keer op keer in de praktijk maar moet ook begrijpbaar zijn voor potentiële klanten. Branding en merk-imago blijven dus speerpunten. Wat dat betekent voor onze (nieuwe) klanten willen we in het eerste kwartaal van 2017 tijdens een workshop presenteren en laten ervaren. En zoals jullie ons kennen gaat dat ook gewoon leuk zijn.
- We blijven geloven in maatwerkprogramma’s maar horen toch een terugkerende vraag op een aantal onderwerpen. Voorbeelden hiervan zijn Time Management/Persoonlijke effectiviteit en persoonlijke presentatie. We blijven dus werken aan praktische trainingsprogramma’s die effectief in te zetten zijn voor jouw organisatie. Als losse modules, op open inschrijving maar ook als onderdeel van bredere ontwikkelprogramma’s. Waar jouw behoefte natuurlijk ligt.
- We willen in 2017 een nieuwe multifunctionele locatie betrekken die past bij wie we zijn. Omdat we geloven in kruisbestuiving gaat onze voorkeur er naar uit om met andere bedrijven te delen, te sparren, te inspireren, te vieren en te huilen wanneer dat nodig is :). De ideeën worden steeds concreter maar tips blijven welkom.